Nowe podejście do klienta
Za kilka lat nie będziemy kupować już prądu do oświetlenia naszych domów i gazu do ich ogrzania, ale komfort cieplny. To wizja, którą niektórzy już starają się wprowadzać w życie.
Aneta wieczerzak-krusińska
Wyścig koncernów energetycznych na sprzedaż energii z innymi produktami i usługami trwa w najlepsze. Zaczęło się od wysypu ofert typu dual fuel, gdzie od tej samej firmy można było kupić prąd z gazem, a także łączonej sprzedaży energii np. z ubezpieczeniem czy pakietem prywatnych usług medycznych. Dziś PGE, Enea, Energa oraz Tauron oferują coraz więcej w takim quasi-abonamencie na prąd. Dołączają usługi fachowców, rabaty na sprzęt AGD i RTV czy urządzenia do zarządzania mediami energetycznymi w tzw. inteligentnym domu.
Celem jest zatrzymanie obecnych i przyciągnięcie nowych odbiorców.
Multipaki sposobem na klienta
– Dziś szukamy nowych rozwiązań, które dadzą klientowi komfort. Chodzi o to, by mogli oni nie tylko skorzystać z prądu i gazu, ale przede wszystkim w sposób prosty nimi zarządzać, bez wychodzenia z domu i czekania w kolejce przed okienkiem – tłumaczy Filip Grzegorczyk, prezes Tauronu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta