Brexit już boli Brytyjczyków
Przez lata Wielka Brytania była najlepszym miejscem do inwestowania w produkcję samochodów i komponentów. Zbliżający się brexit już to zmienił.
Jeszcze do niedawna prezes Renault Nissana Carlos Ghosn przekonywał, że Wielka Brytania jest idealnym miejscem do produkcji najbardziej skomplikowanych aut osobowych. Elektryczny Leaf Nissana i Infiniti Q30 wyjeżdżają nadal z fabryki w Sunderland. Przypomnijmy, że Infiniti rozważał budowę Q30 w Polsce, ale wybrał ostatecznie Wielką Brytanię.
Wydawało się, że nic się nie zmieni w przypadku należących do bawarskiego koncernu BMW marek Mini i Rolls- -Royce, bo Niemcy zawsze podkreślali, że w przypadku tych dwóch...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta