Jak sprawnie rozwiązać urlopowe problemy
Za opóźnienie samolotu należy się odszkodowanie. Niezadowolony klient biura podróży ma prawo reklamować wycieczkę.
Czy za wielogodzinne opóźnienie samolotu przysługuje pasażerowi odszkodowanie?
Tak. Przysługuje na podstawie rozporządzenia WE 261/2004 z 11 lutego 2004 r. Wysokość odszkodowania zależy od czasu opóźnienia oraz dystansu, jaki miał pasażer przelecieć samolotem. Wynosi ono: 250, 400 lub 600 euro.
W pierwszym wypadku chodzi o loty o długości do 1500 km, w drugim dłuższych niż 1500 km i wszystkich innych lotów o długości od 1500 do 3500 km, a w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta