Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy banki odpowiednio informowały klientów

06 lipca 2018 | Ekonomia
Dla banków trwały nośnik oznacza spore koszty
źródło: Rzeczpospolita
Dla banków trwały nośnik oznacza spore koszty

finanse | Niebawem UOKiK wyda kolejne decyzje w sprawie tzw. trwałego nośnika. Jeśli banki nie spełniały wymogów, może je to słono kosztować. maciej rudke

Powoli dobiegają końca kolejne postępowania wobec banków przed Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczące trwałego nośnika informacji.

Możliwe rekompensaty

– Obecnie prowadzimy postępowania wobec siedmiu banków. Są to: mBank, PKO BP, ING Bank Śląski, Raiffeisen Polbank, BPH, Getin Noble i BNP BGŻ Paribas. Myślę, że o zakończeniu działań będziemy informować tak jak do tej pory, czyli w „transzach" – informuje Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK. Dodaje, że czas zakończenia działań wobec poszczególnych podmiotów w dużej mierze jest uzależniony od współpracy z bankami.

Dla sektora to palący temat. Półtora roku temu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11095

Wydanie: 11095

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament