Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej teorii, więcej praktyki

17 lipca 2018 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

anna Solarek Programy nauczania w szkołach są tak przeładowane, że nie ma kiedy myśleć o projektach społecznych. Jak najszybsze zderzenie teorii z praktyką to klucz – mówi dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Coca-Cola Poland Services.

Rz: Coca-Cola Poland jest partnerem programu „Zwolnieni z teorii". Teoria nie jest już potrzebna młodym ludziom?

Anna Solarek: Ważne jest, żeby teorię zderzyć z praktyką, jeszcze przed wejściem na rynek pracy. Ludzie przychodzą do pracy po studiach i trzeba ich uczyć twardych kompetencji od nowa. Pracodawcy coraz częściej szukają pracowników zaangażowanych.

Jakie są efekty tego programu?

To jest nauka pracy na projektach. Młody człowiek uczy się pracować w zespole, zarządzać czasem czy negocjować. Projekt „Zwolnieni z teorii" dodatkowo uwrażliwia młodych ludzi, bo realizują projekty społeczne, a nie biznesowe. Np. nagrodziliśmy tych, którzy jako zespół muzyczny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11104

Wydanie: 11104

Spis treści
Zamów abonament