Mniej teorii, więcej praktyki
anna Solarek Programy nauczania w szkołach są tak przeładowane, że nie ma kiedy myśleć o projektach społecznych. Jak najszybsze zderzenie teorii z praktyką to klucz – mówi dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Coca-Cola Poland Services.
Rz: Coca-Cola Poland jest partnerem programu „Zwolnieni z teorii". Teoria nie jest już potrzebna młodym ludziom?
Anna Solarek: Ważne jest, żeby teorię zderzyć z praktyką, jeszcze przed wejściem na rynek pracy. Ludzie przychodzą do pracy po studiach i trzeba ich uczyć twardych kompetencji od nowa. Pracodawcy coraz częściej szukają pracowników zaangażowanych.
Jakie są efekty tego programu?
To jest nauka pracy na projektach. Młody człowiek uczy się pracować w zespole, zarządzać czasem czy negocjować. Projekt „Zwolnieni z teorii" dodatkowo uwrażliwia młodych ludzi, bo realizują projekty społeczne, a nie biznesowe. Np. nagrodziliśmy tych, którzy jako zespół muzyczny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta