W sadowniczym kryzysie Orlen sięga po krajowe soki
O 150 proc. chce paliwowy koncern zwiększyć sprzedaż krajowych soków w swoich stacjach w Polsce i za granicą.
Na jednej ze stacji PKN Orlen w Warszawie prezes koncernu Daniel Obajtek ogłosił we wtorek rozpoczęcie akcji #PolskieSoki, której celem jest wzrost ich sprzedaży o 150 proc. w ciągu roku. Akcja jest w zasadzie kontynuacją zaczętego w 2017 r. pilotażu „Spiżarnia Regionów", który zakładał rozbudowę oferty o produkty lokalnych producentów: piw, soków i napojów z polskich owoców, miodów, a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta