Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

22 sierpnia 2018 | Druga strona
Konsumenci nie lubią dużych sklepów. Na całym świecie są one w odwrocie – klienci wolą kupować częściej,  ale mniej naraz. Wolą też bardziej przyjazne sklepy, także w internecie. Dlatego na świecie pojawia się coraz mniej sklepów stacjonarnych, a te otwierane są coraz mniejsze. —pm
źródło: Rzeczpospolita
Konsumenci nie lubią dużych sklepów. Na całym świecie są one w odwrocie – klienci wolą kupować częściej, ale mniej naraz. Wolą też bardziej przyjazne sklepy, także w internecie. Dlatego na świecie pojawia się coraz mniej sklepów stacjonarnych, a te otwierane są coraz mniejsze. —pm

Wydanie: 11134

Wydanie: 11134

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament