Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż
Science fiction z końca ubiegłego wieku staje się coraz mniej fikcyjna podobnie jak inteligentne maszyny, które znaliśmy z klasyków literatury i filmu inspirowanych pojęciem „sztucznej inteligencji" wykreowanym w 1956 r. przez Johna McCarthy'ego.
Z powodzeniem wykorzystuje się je dzisiaj w różnych obszarach aktywności zarezerwowanych wcześniej wyłącznie dla ludzi. I tak, choćby w marketingu, sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) pozwala przewidzieć, w jaki sposób kupujący z poszczególnych grup odbiorców zareagują na określoną ofertę. Wykorzystując te mechanizmy, można dobrać ofertę do przewidywanych oczekiwań klienta.
Podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy, w ramach panelu AI Marketing – jak sztuczna inteligencja usprawnia marketing i sprzedaż, któremu patronuje KPMG będą o tym rozmawiać Piotr Juchnowicz, Co-Founder/CEO z theConstruct Sp. z o.o., Robert Brunet, ekspert z Uniwersytet Rovira i Virgili, (Hiszpania), Vincent Champain, prezes Long Term Observatory (Francja), Răzvan Bologa, profesor z Uniwersytetu Ekonomicznego w Bukareszcie (Rumunia), Jacek Iljin, dyrektor zarządzający w mBank SA, oraz Jan Karasek, partner w KPMG w Polsce, i Andrzej Musiał, menedżer w KPMG w Polsce.