Jak rozbudzić innowacyjność w Polsce
Materiał powstał przy współpracy z orange polska O tym, jak stymulować kreatywność małych i średnich polskich przedsiębiorstw rozmawiano w środę w Warszawie.
„Przedsiębiorczość, technologie, rozwój. Polsko, sto lat!". Pod takim tytułem w środę w Pałacu Rzeczypospolitej w Warszawie odbyła się seria krótkich debat i wystąpień zorganizowana przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Decydenci, eksperci i przedsiębiorcy rozmawiali o historii gospodarczej i przyszłym rozwoju napędzanym przez innowacje i technologie telekomunikacyjne.
Zastanawiali się również, czy tradycja może być źródłem inspiracji dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Nie obyło się bez nawiązań do historii i barwnych wspomnień. Ścierały się opinie, czy warto to robić, myśląc o rozwoju gospodarczym kraju.
Fundacja 4.0
Konferencję otworzyła Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii, przyznając, że aby Polska mogła konkurować z potęgami w dziedzinie innowacyjności, większa część PKB musi być wydatkowana na ten cel.
– Widzimy pierwsze jaskółki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta