Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak rozbudzić innowacyjność w Polsce

22 listopada 2018 | Ekonomia
≥Od lewej: Jean-François Fallacher, Jadwiga Emilewicz, Cezary Kaźmierczak
źródło: materiały prasowe
≥Od lewej: Jean-François Fallacher, Jadwiga Emilewicz, Cezary Kaźmierczak

Materiał powstał 
przy współpracy 
z orange polska O tym, jak stymulować kreatywność małych 
i średnich polskich przedsiębiorstw 
rozmawiano w środę 
w Warszawie.

 

„Przedsiębiorczość, technologie, rozwój. Polsko, sto lat!". Pod takim tytułem w środę w Pałacu Rzeczypospolitej w Warszawie odbyła się seria krótkich debat i wystąpień zorganizowana przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Decydenci, eksperci i przedsiębiorcy rozmawiali o historii gospodarczej i przyszłym rozwoju napędzanym przez innowacje i technologie telekomunikacyjne.

Zastanawiali się również, czy tradycja może być źródłem inspiracji dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Nie obyło się bez nawiązań do historii i barwnych wspomnień. Ścierały się opinie, czy warto to robić, myśląc o rozwoju gospodarczym kraju.

Fundacja 4.0

Konferencję otworzyła Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii, przyznając, że aby Polska mogła konkurować z potęgami w dziedzinie innowacyjności, większa część PKB musi być wydatkowana na ten cel.

– Widzimy pierwsze jaskółki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11212

Wydanie: 11212

Spis treści
Zamów abonament