Musimy znaleźć sposób na szybki wzrost na polskim rynku
Po stronie Liberty Global, właściciela UPC, jest wola, by dalej przejmować w Polsce – mówi Robert Redeleanu, szef największej telewizji kablowej w kraju. Wiele zależy od otoczenia regulacyjnego. Urszula ZielińskA
Prawie trzy lata temu pana poprzednik zapowiedział, że w ciągu pięciu lat UPC Polska będzie docierać z siecią do 6 mln gospodarstw domowych. Jeśli dobrze liczę, ten czas kończy się w przyszłym roku, a UPC...
Robert Redeleanu: ...ma zasięg blisko 3,5 mln mieszkań?
Właśnie. Pytanie więc, czy plan jest ciągle aktualny?
Potencjalnie tak, myśląc o kolejnych pięciu latach. W 2016 roku liczyliśmy z pewnością na przejęcie Multimedia Polska. Niestety, to się nie powiodło, co stało się jasne wiosną ubiegłego roku. Mimo to nadal jesteśmy związani obietnicą złożoną rynkowi w Polsce.
Którą?
Naszym priorytetem jest nadal budować skalę biznesu. Nie wykluczamy żadnego scenariusza, który nam w tym pomoże. Jest jasne, że musimy znaleźć sposób na szybki wzrost. Pamiętajmy też o nowych okolicznościach rynkowych, które musimy brać pod uwagę, takich jak na przykład środki z Unii Europejskiej, które przełożą się na budowę sieci szerokopasmowych ze środków publicznych dla blisko 2 mln gospodarstw domowych, w ciągu dwóch lat. W tym roku będziemy skupiać się na tym, aby dalej podnosić jakość usług i obsługi, co przekłada się na poprawę wskaźników satysfakcji.
Zatem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta