Gracze przejdą do internetu
Anna Nowacka- -Isaksson ze Sztokholmu Czy branża hazardowa ograniczy sama siebie?
Od stycznia obowiązuje nowa ustawa, według której wszystkie spółki gier hazardowych są zobowiązane posiadać koncesję na prowadzenie działalności na szwedzkim rynku. Nowe prawo stawia również wymagania firmom, by ich marketing był „umiarkowany". Czy jest to jednak możliwe?
Minister administracji publicznej Ardalan Shekarabi jest szczerze zatroskany inwazją reklam gier hazardowych, które wciskają się do iphonów, ipadów i komputerów konsumentów, nie mówiąc już o mediach.
Zaprosił więc na dywanik 69 spółek działających na rynku gier hazardowych, by poinformować je, że od początku tego roku w kraju obowiązuje szwedzkie prawo, a nie maltańskie, które musi być przestrzegane przez wszystkie firmy z tej branży. Prawo to ma chronić konsumentów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta