Odszkodowanie za auto przez smartfon
Rośnie liczba szkód zgłaszanych online. W jakich towarzystwach mobilny proces likwidacji szkody samochodu jest możliwy i jak się to odbywa. Natalia Skwierawska
Metod na zgłaszanie szkody komunikacyjnej przy użyciu smartfona jest wiele. Ubezpieczyciele stosują różne rozwiązania technologiczne pozwalające osiągnąć jeden wspólny cel – samodzielną wycenę uszkodzeń przez klienta, bez pomocy agenta i biura obsługi. Proste, przejrzyste i funkcjonalne narzędzia mają oszczędzić czas klienta i pozwolić mu na pełną kontrolę nad procesem likwidacji szkody.
– W Avivie klient wypełnia kilka informacji o zdarzeniu i dzięki systemowi automatycznie i w czasie rzeczywistym wyliczana jest należna kwota odszkodowania. Wypłata odszkodowania to bardzo istotny moment doświadczenia klienta – jego sprawna realizacja jest kluczowa w budowaniu długotrwałej relacji i wiarygodności ubezpieczyciela – mówi Krzysztof Biernacki, dyrektor ds. cyfryzacji w Avivie.
– Platforma rejestracji i likwidacji szkód online została zbudowana wokół konta klienta online MojaAviva i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta