Plastik z logo ulubionego klubu
Nawet po kilkadziesiąt różnych wzorów kart oferują klientom banki. I co roku wprowadzają nowe. Janina Blikowska
Stale aktualizujemy katalog. Wymieniane są wizerunki mało popularne wśród klientów – informuje biuro prasowe Banku Pekao. Podobnie się dzieje w innych bankach.
PKO BP w ubiegłym roku został partnerem sponsoringowym piłkarskiej ekstraklasy. Umowa obowiązuje na trzy lata. Kilka tygodni temu bank nawiązał do niej, wprowadzając do oferty karty z herbami 15 z 16 klubów najwyższej ligi rozgrywek.
– Każdy z klientów może zamówić kartę do konta z herbem własnego ulubionego klubu ekstraklasy. Kartę można zamówić w placówkach PKO Banku Polskiego, w aplikacji IKO, serwisie telefonicznym, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl – opowiada Grzegorz Culepa z biura prasowego banku. Z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta