Wirtualny salon zastąpi tradycyjną sprzedaż
Chcąc kupić samochód, można się z nim dokładnie zapoznać, a następnie podjąć właściwą decyzję, nawet nie ruszając się z domu. adam woźniak
Innowacje decydują nie tylko o jakości produktu czy efektywności i kosztach jego wytworzenia, ale także o skuteczności sprzedaży. Co prawda, tradycyjne salony to wciąż jej najważniejsza forma. Ale coraz więcej marek chce przyciągnąć klienta, proponując niestandardowe rozwiązania, które z upływem czasu będą nabierać coraz większego znaczenia.
Czat z doradcą
Rok temu Skoda uruchomiła w Polsce wirtualny salon. Pozwala obejrzeć najnowsze modele marki bez wychodzenia z domu. Ma być rozwiązaniem dla tych, którzy są bardzo zajęci, mieszkają zbyt daleko od najbliższego punktu dilerskiego i akceptują technologiczne nowości. Połączenie z salonem odbywa się na dwa sposoby. W pierwszym rozmowa odbywa się indywidualnie: na ekranie komputera lub wyświetlaczu smartfona klient widzi obraz z salonu przekazywany na żywo, a sama rozmowa odbywa się przez telefon. W tym trybie możliwe jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta