Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Program Go to brand: klęska urodzaju

02 maja 2019 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Do programu ułatwiającego zagraniczną ekspansję prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zgłosiło się 1400 firm. Walczą o 150 mln zł. aleksandra Ptak-Iglewska

Na wyniki ostatniego naboru do programu Go to Brand trzeba jeszcze poczekać, ale już dziś wiadomo, że PARP zalała fala wniosków. Nikt się nie spodziewał, że do jednego programu zgłosi się aż 1378 firm, które złożyły łącznie 1393 wnioski o dofinansowanie eksportowych starań.

Wyścig z czasem

– Nie wiem, czego spodziewały się osoby ogłaszające ten konkurs, ale raczej nie takiej fali zgłoszeń, inaczej może by zapowiedzieli dłuższy czas oceny wniosków – mówi nieoficjalnie „Rzeczpospolitej" jeden z pracowników PARP.

Teraz agencja walczy z oceną wszystkich zgłoszeń. Ma na to 80 dni od dnia zamknięcia naboru wniosków o dofinansowanie. Trzeba się z tym śpieszyć, bo przy tak ogromnej liczbie chętnych musi być weryfikowanych średnio 17 wniosków dziennie, i to licząc razem z weekendami. Agencja ma czas do niedzieli, 23 czerwca.

– Następnie w terminie siedmiu dni od rozstrzygnięcia konkursu PARP publikuje na swojej stronie internetowej listę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11345

Wydanie: 11345

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament