Program Go to brand: klęska urodzaju
Do programu ułatwiającego zagraniczną ekspansję prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zgłosiło się 1400 firm. Walczą o 150 mln zł. aleksandra Ptak-Iglewska
Na wyniki ostatniego naboru do programu Go to Brand trzeba jeszcze poczekać, ale już dziś wiadomo, że PARP zalała fala wniosków. Nikt się nie spodziewał, że do jednego programu zgłosi się aż 1378 firm, które złożyły łącznie 1393 wnioski o dofinansowanie eksportowych starań.
Wyścig z czasem
– Nie wiem, czego spodziewały się osoby ogłaszające ten konkurs, ale raczej nie takiej fali zgłoszeń, inaczej może by zapowiedzieli dłuższy czas oceny wniosków – mówi nieoficjalnie „Rzeczpospolitej" jeden z pracowników PARP.
Teraz agencja walczy z oceną wszystkich zgłoszeń. Ma na to 80 dni od dnia zamknięcia naboru wniosków o dofinansowanie. Trzeba się z tym śpieszyć, bo przy tak ogromnej liczbie chętnych musi być weryfikowanych średnio 17 wniosków dziennie, i to licząc razem z weekendami. Agencja ma czas do niedzieli, 23 czerwca.
– Następnie w terminie siedmiu dni od rozstrzygnięcia konkursu PARP publikuje na swojej stronie internetowej listę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta