Sport społecznie odpowiedzialny
Coraz więcej firm w Polsce realizuje działania CSR, które wykraczają poza obszar filantropii, a polscy przedsiębiorcy częściej niż jeszcze kilka lat temu patrzą na zrównoważony rozwój długofalowo, realizując działania zakorzenione w modelu biznesowym oraz w idei odpowiedzialnego wytwarzania produktów i usług. W Benefit Systems sport oraz wartości z nim związane stanowią fundament strategii CSR.
Kilkanaście lat temu Benefit Systems wprowadził na rynek kartę sportową dla pracowników, wraz z którą spółka rozpoczęła wdrażanie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności. Ponieważ aktywność fizyczna to lepsze zdrowie i samopoczucie, a sportowe zasady „fair play" to dobra podstawa tworzenia relacji z otoczeniem i wszystkimi interesariuszami przedsiębiorstwa.
Ten pogląd podziela także ONZ, podkreślając znaczenie sportu w realizacji 17 Celów Agendy Zrównoważonego Rozwoju 2030, co w swojej wypowiedzi z okazji Międzynarodowego Dnia Sportu 2016 podkreślił były sekretarz generalny Ban Ki-moon: „Osiągnięcie globalnych Celów wymaga zaangażowania wszystkich sektorów społecznych na całym świecie. Sport ma zasadniczą rolę do odegrania w tej kwestii. Promuje zdrowy tryb życia i dobrobyt. Sprzyja tolerancji, wzajemnemu zrozumieniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta