Cel: europejski rynek rybny
Rozpoczynam kolejny etap budowania firmy – mówi Bogusław Kowalski, prezes Graala.
30 lat temu założył pan firmę, która dziś cieszy się opinią numer jeden branży rybnej w Europie Środkowej. Mógłby pan już nic więcej nie robić...
Jestem osobą, która stawia sobie cele i konsekwentnie je realizuje. Kiedy 30 lat temu otwierałem swój pierwszy sklep z rybami, moim celem było stworzenie firmy, która będzie rozpoznawalna. Kiedy to osiągnąłem, kolejnym celem było zdobycie pozycji lidera w rynku konserw w Polsce, następnie lidera w kategoriach ryb wędzonych, marynowanych i dań obiadowych, dziś moim celem jest stworzenie firmy o zasięgu globalnym. Więc nie zgodzę się z tezą, że mógłbym nic nie robić, wręcz przeciwnie, widzę ogrom pracy, jaki stoi przed firmą i przed mną w kolejnych latach. Ta wizja daje mi codziennie energię do działania. Mam świadomość, że w dzisiejszym dynamicznym świecie wygrywają firmy innowacyjne, które potrafią kreować trendy, być prekursorem postępu, dlatego we wszystkie nasze cztery zakłady produkcyjne inwestujemy środki, na najnowocześniejsze maszyny i technologie. Robimy to po to, żeby móc konkurować na wszystkich rynkach świata pod kątem jakości i bezpieczeństwa dostarczanych przez nas produktów oraz wciąż poprawiać efektywność produkcji, która przekłada się na konkurencyjność cenową firmy. Niewiele osób na przykład...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta