Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Porsche rzuca wyzwanie Google’owi i Apple

18 czerwca 2019 | Ekonomia
Oliver  Blume,  prezes  Porsche AG
źródło: materiały prasowe
Oliver Blume, prezes Porsche AG

Nie ma możliwości, żebyśmy jako sektor motoryzacyjny byli tylko dostawcą sprzętu dla firm technologicznych – mówi Oliver Blume, prezes Porsche AG. danuta walewska

 

Dlatego marka otworzyła własne centra rozwojowe w Dolinie Krzemowej, w Szanghaju, Izraelu, Berlinie i w Ludwigsburgu pod Stuttgartem.

– Porsche Digital GmbH to nasze centrum eksperckie, gdzie cyfrowe wizje przekształcane są w realne projekty, które potem oferujemy naszym klientom. Digital Lab z siedzibą w Berlinie skupia się na testowaniu i wprowadzaniu w życie technologii cyfrowych w samej firmie – mówi „Rzeczpospolitej" prezes Porsche. Ale i Google, i Apple już wcześniej wyspecjalizowały się w dostarczaniu takich technologii i są daleko w przodzie przed nawet najbogatszymi producentami aut. Czy nie prościej byłoby z nich skorzystać i zająć się produkcją samochodów?

– Potrafimy z nimi konkurować, bo wiemy dokładnie, czego potrzebuje Porsche. Chcemy pobudzić w firmie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11384

Wydanie: 11384

Spis treści
Zamów abonament