Dzięki blogerom AliExpress ma się Polakom kojarzyć z modą
Polska to dla nas pewnego rodzaju brama do innych rynków europejskich, widzimy tu wielki potencjał. Usprawnienia w systemie dostaw przesyłek to jeden z naszych priorytetów – mówi Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress. piotr mazurkiewicz
Wasza firma niechętnie dzieli się informacjami na temat skali swojej działalności w Polsce, ale czy możemy się dowiedzieć, jak wielu Polaków kupuje za pośrednictwem serwisu AliExpress?
Jesteśmy częścią globalnej grupy notowanej na giełdzie, co wiąże się z określonymi ograniczeniami, jak choćby brakiem możliwości podawania danych odnośnie do konkretnych rynków, np. obrotów czy liczby klientów. Niemniej mogę potwierdzić, że z punktu widzenia AliExpress Polska jest w grupie kluczowych rynków, na których nasze operacje rozwijają się najszybciej. Mówimy nie tylko o ujęciu europejskim, ale globalnym – nasza działalność rozwija się tu bardzo szybko.
Mówimy jednak o setkach tysięcy czy milionach regularnie kupujących?
Nie możemy podać takich informacji, mogę jednak potwierdzić, że coraz więcej Polaków kupuje oraz finalizuje transakcje za naszym pośrednictwem. Widzimy także rosnącą liczbę kategorii, w ramach których Polacy zawierają transakcje w Chinach, co jest dla nas także bardzo pozytywną informacją.
Czy Polacy kupują na AliExpress sezonowo? Czy znaczenie obrotów z grudnia i listopada jest nadal znacznie większe niż w pozostałych miesiącach?
Grudzień i listopad to czas zdecydowanie największych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta