Nadzieja w Rodzinie 500+
W minionym półroczu wydatki na reklamę w Polsce były tylko o 1,2 proc. wyższe niż przed rokiem. Druga połowa roku ma być lepsza. urszula Zielińska
Dom mediowy Starcom i Agora, do której należą m.in. „Gazeta Wyborcza" i kina Helios, podsumowały pierwsze półrocze i podały nowe szacunki dla reklamowego rynku w Polsce na ten rok.
Według Starcomu w całym 2019 r. reklamodawcy zostawią w mediach o 3–3,5 proc. więcej niż w roku 2018. Zarząd Agory obniżył swoje założenia z początku roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta