Teraz wszystko w naszych rękach
rozmowa | Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu McDonald's Polska.
Jak zmienił się McDonald's w czasie pandemii?
Tomasz Dębowski: Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sposób działania naszych restauracji, ale również na to, jak się komunikujemy. Nie będę ukrywał, że te ostatnie miesiące były dla nas pełne wyzwań. Codziennie mierzyliśmy się z takimi zagadnieniami jak zapewnienie bezpieczeństwa gościom i pracownikom, wsparcie licencjobiorców, utrzymanie ciągłości sprzedaży czy dostosowanie naszej komunikacji do potrzeb konsumentów. Na kilka tygodni sale jadalne restauracji zostały wyłączone dla gości, a część lokali w centrach handlowych została całkowicie zamknięta. To spowodowało, że całą sprzedaż skoncentrowaliśmy na innych kanałach, takich jak zamówienie z dostawą do domu, czyli McDelivery, z odbiorem w okienku DriveThru lub w opcji na wynos. Z początkiem czerwca nasze gościnne progi znów są otwarte dla konsumentów. Jest to jednak tak zwana nowa normalność, w której przestrzeganie standardów bezpieczeństwa jest jeszcze ważniejsze.
Na co konsumenci zwracają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta