Jak marka Made in Poland może podbić świat
Jak wspierać polskie przedsiębiorstwa w ekspansji zagranicznej i jak budować polską markę na świecie, zastanawiali się w Karpaczu eksperci.
Przed pandemią liczba polskich firm, które odnosiły sukcesy na zagranicznych rynkach, systematycznie rosła. Jak podtrzymać ten trend i jak powtórzyć zagraniczny sukces polskiej marki w nowej rzeczywistości? Na te pytania odpowiedzi szukali uczestnicy debaty podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
Artur Beck, wiceprezydent Pracodawców RP, powiedział, że powinniśmy się zastanowić, co zrobić, by polskie produkty i usługi mogły być eksportowane na o wiele większą skalę niż obecnie. Wskazał, że swoich szans powinniśmy upatrywać w rozwoju robotyki, cyfryzacji, w drodze do Przemysłu 4.0. – Mamy za sobą 30 lat sukcesów gospodarczych, ale przed nami jeszcze gigantyczna praca do wykonania – ocenił. Postulował też większe wsparcie małych i średnich firm w zakresie badań i rozwoju.
Zdaniem Przemysława Mitraszewskiego, pełnomocnika zarządu LPP, Polska bardzo szybko nadrabia zaległości wobec krajów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
