Trump w cieniu. Ale wierzy, że najlepsze przed nim
Przez ponad cztery lata był głównym tematem mediów w USA. Teraz zdecydowanie mniej o nim słychać.
W mediach i portalach społecznościowych skończyła się era Donalda Trumpa. Zniknęły jego konta na Twitterze i Facebooku, za pomocą których komunikował światu swoje opinie, a nawet ważne postanowienia. Wpisy byłego prezydenta na Twitterze napędzały przekaz medialny, trafiały na nagłówki gazet i stawały się informacjami dnia.
Według Stanford Cable TV News Analyzer od wyborów w 2016 r. twarz Donalda Trumpa pojawiała się na ekranach telewizorów przez ponad 109 godzin w miesiącu. CNN, MSNBC, Fox News i Fox Business poświęcały mu co najmniej 25 procent czasu w 15-sekundowych segmentach informacyjnych.
Teraz większość tej uwagi dla Trumpa stopniała do poziomu z 2015 r., czyli z początków jego pierwszej kampanii prezydenckiej. Jego oświadczenia prasowe już nie odbijają się tak szerokim echem jak wcześniej komentarze na Twitterze czy wystąpienia publiczne. Na niedawno otwartej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta