Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak utrzymać rozpędzony pociąg e-commerce

07 maja 2021 | Ekonomia i rynek
W okresie od lutego do maja 2020 roku liczba wyszukań na Facebooku dotyczących firm z okolicy wzrosła o 23 proc.
źródło: Aila Images/Stocksy United
W okresie od lutego do maja 2020 roku liczba wyszukań na Facebooku dotyczących firm z okolicy wzrosła o 23 proc.

Przy decyzji, gdzie dokonać zakupu, cena pozostaje najważniejszym czynnikiem, co nie jest zaskoczeniem w czasach spowolnienia gospodarczego. Pandemia wprowadziła jednak do procesu decyzyjnego kilka nowych kryteriów. EWA TUMANOW Industry Manager, Retail & Commerce, Facebook

 

„Wyskoczę na zakupy". To nie jest zdanie, które wypowiadaliśmy zbyt często w tym roku. Spośród wielu zmian, jakie pandemia Covid-19 przyniosła dla biznesu, jedną z najważniejszych jest zmiana naszych nawyków zakupowych.

Wszyscy znamy statystyki wskazujące na gwałtowny wzrost popularności handlu przez internet, ale jeśli przyjrzymy się im nieco dokładniej, zobaczymy znacznie bardziej złożony obraz sytuacji. Zmieniło się też to, czego klienci oczekują od sklepów stacjonarnych. W ich przypadku technologie cyfrowe również odgrywają większą rolę. Sklepy internetowe musiały szybko wprowadzić odpowiednie zmiany, aby zaspokoić potrzeby zarówno internetowych nowicjuszy, jak i mających coraz większe oczekiwania weteranów e-commerce.

Jako Facebook zbadaliśmy wyzwania związane z tą transformacją m.in. w sektorze modowym. Firmy wskazują na jasną listę priorytetów: pozyskiwanie nowych klientów cyfrowych, utrzymanie obecnych, zwiększanie ruchu w swoich kanałach cyfrowych, automatyzacja obsługi klienta oraz poprawianie doświadczenia zakupowego w sieci. Aby realizować te cele i rozwijać się w obecnych warunkach, ważne jest, aby firmy rozumiały zachodzące zmiany w nawykach zakupowych i odpowiednio dostosowywały swoje strategie. Jako Facebook opublikowaliśmy nowy raport na ten temat, a oto kilka kluczowych wniosków, które z niego płyną....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11955

Wydanie: 11955

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament