Jak sprzedać compliance w organizacji
ZARZĄDZANIE | Compliance Officer musi być nie tylko ciekawy i dociekliwy, ale także kreatywny i innowacyjny.
Każdy skuteczny menedżer, również menedżer compliance, musi posiadać gen sprzedaży. Ale czy da się sprzedawać compliance? O ile każdy sprzedawca wie, że liczy się przede wszystkim to, co klient chce kupić, o tyle tradycyjne funkcje compliance w znakomitej większości przypadków wciąż skupiają się na tym, co chcą sprzedać. Konieczne więc może się okazać przeniesienie akcentów komunikacyjnych.
Z perspektywy Compliance Officera czy innej funkcji odpowiedzialnej w organizacji za zgodność, ostatecznie może to zmienić nie tylko postrzeganie funkcji compliance, ale skłonić do przemyślenia struktur i procesów budujących środowisko zgodności w spółce. Compliance Officer w dzisiejszych czasach musi być już nie tylko ciekawy i dociekliwy, ale także kreatywny i innowacyjny, tak aby z jednej strony dotrzymać kroku zmianom regulacyjnym i trendom rynkowym, a z drugiej zachęcać, „sprzedawać" compliance i ostatecznie skutecznie aplikować je w organizacji, za którą odpowiada.
Jak zatem skutecznie dotrzeć do odbiorców compliance, by przekazywane im treści trafiały na podatny grunt, spotykały się ze zrozumieniem i przekładały na budowanie kultury zgodności, spójnej z powszechną etyką biznesową i wartościami cennymi dla organizacji?
Jaki odbiorca, takie potrzeby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta