Skarbówka wyrzuca konia z kosztów
Spółka nie rozliczy wydatków na zakup i utrzymanie wierzchowca, który występuje na zawodach sportowych, reklamując jej markę. Fiskus twierdzi, że nie ma to wpływu na przychód.
Koń to skuteczny i tani nośnik reklamy firmy. Ten argument nie przekonał skarbówki, która nie zgodziła się na rozliczenie wydatków na wierzchowca w podatkowych kosztach spółki.
O interpretację wystąpiła spółka z o. o. działająca w branży farmaceutycznej. Specjalizuje się w sprzedaży badań diagnostycznych. Stara się dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego kręgu odbiorców. W tym celu wykorzystuje różne formy reklamy.
Jeden ze sposobów na promocję swoich usług to prezentowanie marki na wydarzeniach sportowych. W tym celu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta