Mercedes stanie się marką luksusową
Ceny i rentowność w górę, za to mniej wyprodukowanych aut. Mercedes zmniejszy gamę modeli z niższej półki.
Ola Källenius, CEO Mercedesa, określił nowy kierunek rozwoju w stronę luksusu. Nie wszystko, co znajduje się w aktualnym portfolio, będzie pasować do nowej strategii. To oznacza też niestety wyższe ceny modeli. Ostatnie wyniki biznesowe pokazują jednak, że taka koncepcja powinna się sprawdzić w praktyce.
W przyszłości ponad 75 proc. inwestycji będzie przeznaczonych na rozwój modeli luksusowych. To...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta