Luksus zaczyna łapać drugi oddech
Po dwóch trudnych latach rynek ponownie się rozwija, zapowiadane są także wejścia nowych marek i butików. Branża luksusowa coraz mocniej obecna jest też w internecie.
W przyszłym tygodniu w Warszawie ruszy pierwszy polski butik marki luksusowej Philipp Plein, o czym jako pierwsi pisaliśmy w „Rzeczpospolitej” rok temu. Choć to pierwszy salon, nie jest to debiut marki w naszym kraju. Obecna była, i to z sukcesami, w salonach multibrandowych. Sam handel internetowy przynosił blisko 2 mln euro przychodu, a dodatkowe siedmiocyfrowe przychody pochodzą ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych. – Konsolidacja obecności naszej marki w handlu detalicznym na rynku polskim jest naszym celem strategicznym – mówił „Rzeczpospolitej” Philipp Plein.
Rynek się otwiera
Nie jest to jedyny debiut, po chudych latach z liczeniem strat, teraz wiele firm rusza z nowymi projektami. W salonach jubilerskich sieci W. Kruk debiutują nowe marki – kanadyjska Birks, belgijska Hulchi Belluni oraz włoskie Marco Bicego i Pasquale Bruni. – Rynek nam sprzyja. Zakończenie stanu epidemii oznacza powrót do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta