Rynek gier nie przestanie rosnąć
W 2022 r. po raz pierwszy wartość globalnego rynku gier przebije granicę 200 mld dol., a liczba graczy przekroczy trzy miliardy.
Średnioroczna dynamika rynku gier w latach 2020–2024 r. to prawie 6 proc. – wynika z raportu Newzoo.
– Nasza branża cały czas rośnie i już dawno wyprzedziła inne gałęzie rynku rozrywki, jak np. film, książka czy muzyka. A nowe technologie które wchodzą na rynek, jak VR i AR, dają kolejne możliwości wzrostu – mówi Paweł Czapla, prezes studia Plot Twist.
To dobre wiadomości dla branży. Gorsze są natomiast...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta