Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozmowa na jedno kliknięcie. Click2Call przyspiesza kontakt z bankiem

28 czerwca 2022 | Cyfrowa Rzeczpospolita | rp.pl
Bank Pekao SA stale rozwija zakres działania aplikacji PeoPay.
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Nieznane
Bank Pekao SA stale rozwija zakres działania aplikacji PeoPay.

Nowa funkcja w PeoPay. Teraz możesz zadzwonić do konsultanta, używając jednego przycisku dostępnego w aplikacji Banku Pekao.

Każdy, kto musi skontaktować się z instytucjami za pomocą infolinii, wie, że najczęściej to proces długi i nie zawsze zakończony powodzeniem. Często słyszymy w słuchawce niezrozumiałe polecenia albo zapominamy haseł. I przy okazji tracimy masę czasu. Jak tego uniknąć?

Nie potrzeba PIN-u

Bank Pekao SA ma na to pomysł. Nowa funkcja Click2Call (kliknij, by zadzwonić) umożliwia klientom korzystającym z bankowej aplikacji PeoPay szybkie i wygodne połączenie z konsultantem infolinii. Wystarczy nacisnąć tylko jeden przycisk, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.

Konsultacja z bankiem to często sprawa nagła: trzeba zablokować kartę, szybko uzyskać informacje o stanie konta, czy sprawdzić...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12303

Wydanie: 12303

Spis treści

Reklama

Zamów abonament