Rozmowa na jedno kliknięcie. Click2Call przyspiesza kontakt z bankiem
Nowa funkcja w PeoPay. Teraz możesz zadzwonić do konsultanta, używając jednego przycisku dostępnego w aplikacji Banku Pekao.
Każdy, kto musi skontaktować się z instytucjami za pomocą infolinii, wie, że najczęściej to proces długi i nie zawsze zakończony powodzeniem. Często słyszymy w słuchawce niezrozumiałe polecenia albo zapominamy haseł. I przy okazji tracimy masę czasu. Jak tego uniknąć?
Nie potrzeba PIN-u
Bank Pekao SA ma na to pomysł. Nowa funkcja Click2Call (kliknij, by zadzwonić) umożliwia klientom korzystającym z bankowej aplikacji PeoPay szybkie i wygodne połączenie z konsultantem infolinii. Wystarczy nacisnąć tylko jeden przycisk, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.
Konsultacja z bankiem to często sprawa nagła: trzeba zablokować kartę, szybko uzyskać informacje o stanie konta, czy sprawdzić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta