AI podpowie marketerom jak działać
Sztuczna inteligencji zarekomenduje taktyki marketingowe, a nawet ułoży całe strategie pod konkretne firmy. Stworzona przez DigitalFirst.AI platforma ma przyspieszać pracę i obniżać koszty.
Polski startup z sektora martech (nowe technologie w marketingu) opracował platformę, która – na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy tzw. USP produktu (unikatowa cecha oferty, czynnik eksponowany w kampanii reklamowej, wyróżniający dany produkt spośród innych) – rekomenduje marketerom dalsze ruchy dostosowane pod założony przez klienta cel.
Narzędzie od DigitalFirst.AI działa w formule SaaS (oprogramowanie jako usługa) w modelu subskrypcyjnym. Ale stanowi też swoistą platformę do budowy społeczności ekspertów i sprzedaży tworzonych taktyk marketingowych.
Platforma dla „growth hackerów”
Za rzeszowskim startupem stoją Rafał Tromczyński, Grzegorz Gracz oraz Michał Tokarski. Zespół tworzą profesjonaliści, którzy przez wiele lat razem współpracowali w agencjach marketingowych zdobywając doświadczenie w wielu niszach marketingu cyfrowego – od strategii i komunikacji, poprzez grafikę, tworzenie stron...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta