Bank Pekao S.A. liderem cyfrowych usług bankowych
Żyjemy w świecie telefonii komórkowej. Badania wskazują, że już ponad 90 proc. dorosłych Polaków posiada smartfon i korzysta z niego co najmniej 4 godziny dziennie, załatwiając wszystkie swoje sprawy przy pomocy kanałów cyfrowych. Bank Pekao wyciągnął z tego wnioski.
Czego nie ma w internecie – nie istnieje też realnie, to już nie żart, tylko rzeczywistość. Praktycznie każda aktywność – praca, zakupy, bankowanie, nauka czy zabawa – funkcjonuje w sieci i może odbywać się zdalnie – czy to z poziomu komputera, czy telefonu. A klienci Banku Pekao mogą bez wychodzenia z domu wykonać już ponad 60% spośród wszystkich operacji i procesów dostępnych dla klientów indywidualnych.
Aplikacja dla wszystkich
W Banku Pekao cyfryzacja stała się faktem. Już ponad 3.2 mln klientów tej instytucji aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej. W ciągu ostatnich 5 lat baza osób aktywnych w sieci wzrosła ponad półtorakrotnie. Co zadecydowało o sukcesie cyfrowej transformacji? Jednym z głównych czynników jest na pewno to, że bank zapewnia wygodny dostęp do oferowanych produktów zarówno przez tradycyjną przeglądarkę internetową, jak również cieszącą się dużym uznaniem aplikację mobilną PeoPay. Warto podkreślić, że obecnie z telefonu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta