Tusk wziął szturmem TikToka
Z milionowymi zasięgami krótkich politycznych klipów Donalda Tuska sztab PO buduje sposób na dotarcie do najmłodszych wyborców.
„Debata Tusk kontra Kaczyński 15 lat później” – klipem o tym tytule Donald Tusk, lider PO, zadebiutował w połowie czerwca tego roku na TikToku. Od tego czasu sztabowcy PO odpowiadający za media społecznościowe inwestują mocno w rozwój profilu przewodniczącego.
I to przynosi efekty, a TikTok ma być jednym z fundamentów budowania rozpoznawalności Tuska wśród najmłodszych wyborców w przyszłorocznej kampanii, a także służyć do ich wyborczej mobilizacji po stronie PO.
Swoisty wyścig zbrojeń na TikToku trwa, a są na nim obecnie partie i politycy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta