Wirtualna kuchnia na pełnym gazie
FoodBandits stworzył koncepty gastronomiczne działające wyłącznie na wynos. Można je wdrożyć w każdej restauracji.
Branża dark kitchen, nazywana również cloud lub ghost kitchen czy virtual restaurant, rośnie jak na drożdżach – globalnie rynek takich usług opartych na dostępnych wyłącznie online konceptach gastronomicznych, niemających stacjonarnych lokali, szacowany jest już na ok. 57 mld dol. Według prognoz do 2027 r. jego wartość się podwoi.
W Polsce sektor ten również jest perspektywiczny. Choć pandemia, a teraz szalejąca inflacja mocno podcięły nogi branży gastronomicznej, to jednak właśnie model wirtualnych usług zdaje się być odpowiedzią na wiele współczesnych wyzwań i problemów. I na tej fali chce płynąć poznański startup FoodBandits.
Gastronomiczni „bandyci” w natarciu
Pomysł na taki „wirtualny” biznes narodził się w głowach Jędrzeja Franka i Marka Krupskiego. Pierwszy ma dziesięcioletnie doświadczenia w handlu międzynarodowym, a przez wiele lat współpracował z sieciami największych supermarketów, takich jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta