Wizja odwrotu marek motoryzacyjnych od Chin
Carlos Tavares wycofuje się ze współpracy z chińskim koncernem GAC i zamyka fabrykę Jeepa w Chinach. Można się spodziewać, że to początek lawiny decyzji inwestycyjnych w branży motoryzacyjnej, które ograniczą zaangażowanie biznesowe w rynek chiński.
Biznes samochodowy w Chinach nie jest już tak intratny jak w przeszłości. Obserwując decyzje koncernów samochodowych, widać, że najwięksi już nie stawiają tak mocno na Chiny, a nawet odwracają się od tego rynku. Jednak tylko Carlos Tavares mówi o tym procesie otwarcie. W zeszłym roku należąca do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta