Nest Bank kusi mikrofirmy niższą marżą
W ramach atrakcyjnej promocji biznesowi klienci banku mogą liczyć na niższą cenę kredytów niż u konkurencji. Oferta jest skierowania do osób prowadzących własną działalność, w tym w wolnych zawodach.
W swojej kampanii Nest Bank przedstawia polskich przedsiębiorców jako super bohaterów, którzy z łatwością pokonują różne przeszkody, np. wysokie koszty prowadzenia działalności. A pomoże im w tym – zarówno w reklamie, jak i w prawdziwym życiu – oferta Nest Banku, czyli darmowe konto z darmową kartą i darmowymi przelewami. Teraz Nest Bank dorzuca jeszcze możliwość obniżenia kosztów kredytów.
Dobra kontrpropozycja
Promocja „Gwarancja niższej marży” potrwa do odwołania. W jej ramach Nest Bank gwarantuje, że obniży marżę kredytu przedsiębiorcy, jeśli ten przedstawi niższą ofertę z innego banku lub zawartą już umowę kredytową, którą można skonsolidować.
Jak to działa w praktyce? Załóżmy, że w banku X właściciel firmy otrzymał ofertę kredytu firmowego nieodnawialnego na kwotę 200 tys. zł, z marżą na poziomie 5 proc., z 2,5-proc. prowizją za udzielenie kredytu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta