Brandy, eksport, zespół – nasze solidne podstawy do wzrostu
Zrównoważony rozwój postrzegamy jako szansę i silną podstawę budowania nowoczesnej firmy, innowacyjnej, wypełniającej surowe kryteria regulacji w obszarze ESG – mówi Magdalena Miele, prezeska Global Cosmed SA.
Najnowszy raport finansowy, opublikowany 8 listopada, mówi o sześciokrotnym wzroście zysku netto rok do roku i najlepszym wyniku EBITDA w historii za pierwsze dziewięć miesięcy roku.
Liczby mówią same za siebie – krok po kroku wypełniamy daną naszym akcjonariuszom obietnicę stałego wzrostu organicznego. Co ważne, mamy ponad 50-proc. wzrost ceny akcji na początku listopada w stosunku do początku stycznia, co jest dowodem na to, że coraz więcej osób docenia wdrażaną przez nas strategię. A ta od miesięcy pozostaje bez zmian i opiera się na czterech filarach: rozwoju brandów Global Cosmed, eksporcie, modernizacji naszych fabryk w kierunku większej efektywności i automatyzacji parku maszynowego oraz na naszym zespole.
Prawie dwa lata temu Global Cosmed przyjęło strategię zrównoważonego rozwoju. Co w tym czasie zrobiliście w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta