Play: lider telekomunikacji, który nie zwalnia tempa
Play intensyfikuje działania skierowane do przedsiębiorców. Właściwa strategia i spójność działań pozwoliły firmie osiągnąć sukces, który teraz planuje powtórzyć w obszarze usług dla biznesu.
Firma telekomunikacyjna Play może stanowić przykład dla wielu przedsiębiorstw, jak prowadzić rentowny i rozwojowy biznes we współczesnych, dynamicznie zmieniających się czasach. Grupa Play jest wiodącym dostawcą usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej. Obsługuje w Polsce 17 mln klientów, a także świadczy kompleksowe rozwiązania ICT i data center przeznaczone dla biznesu.
Źródła sukcesu
Gdzie leżą źródła sukcesu? Jednym z elementów strategii spółki jest efektywność kosztowa – to wnikliwa kontrola kosztów i ciągłe rozwijanie wewnętrznych procesów, tak aby zapewnić wysoką na tle sektora marżę EBITDAal. Kolejnym elementem jest wdrażanie nowych technologii w taki sposób, aby zoptymalizować wydatki inwestycyjne.
Konsekwentny sposób prowadzenia i rozwijania przedsiębiorstwa oraz spójna strategia komunikacji – w tym charakterystyczne kampanie reklamowe – zaowocowały najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku marką telekomunikacyjną.
Efekt? Dzisiaj Play to ponad 11 tys. stacji bazowych, z zasięgiem obejmującym niemal 100 proc. populacji Polski, a także intensywne inwestycje we własną sieć BTS, która jest obecnie najnowocześniejszą siecią komórkową w Polsce. To także sieć światłowodowa, która docelowo docierać będzie do ponad 6 milionów gospodarstw domowych, jak również...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta