Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wartości, które należy promować w biznesie

17 maja 2024 | Ekonomia i rynek | Anna Ogonowska-Rejer
Uczestnicy debaty (od lewej): Paweł Czuryło, redaktor „Rzeczpospolitej”, Aleksandra Wierzba, Communications Associate Representative, Pepsico Poland, Agata Dziuba, Starsza Menedżerka ds. HR Amazon, Janusz Władyczak, prezes KUKE
autor zdjęcia: Maciek Zygmunt
źródło: Rzeczpospolita
Uczestnicy debaty (od lewej): Paweł Czuryło, redaktor „Rzeczpospolitej”, Aleksandra Wierzba, Communications Associate Representative, Pepsico Poland, Agata Dziuba, Starsza Menedżerka ds. HR Amazon, Janusz Władyczak, prezes KUKE

Uczestnicy debaty zgodnie przyznali, iż fundamentem każdej firmy są ludzie. To oni stoją za sukcesem każdego przedsiębiorstwa. Warto dbać o talenty i dobrostan swoich pracowników.

Po latach zajmowania się tematami dotyczącymi społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli tzw. CSR, firmy dziś stają przed problemami, wyzwaniami związanymi z ograniczaniem nierówności społecznych, ekonomicznych czy też płciowych. Te tematy pojawiają się coraz częściej w strategiach firm. Są one obecne na co dzień. Wszystko po to, aby nasza wspólna przyszłość była bardziej różnorodna, a pracownicy mogli być sobą i czuli, że mogą się rozwijać w firmach, w których pracują.

Dlaczego firmy dziś zwracają uwagę na konieczność rozwiązywania problemów związanych z ograniczaniem nierówności społecznych, ekonomicznych czy też płciowych? Czy ten problem jest już widoczny na etapie próby pozyskania pracownika? O co pytają pracownicy na rozmowach rekrutacyjnych? Jak połączyć wymagania stawiane przez pokolenia Z, M i 50+, 60+?

O tych wyzwaniach i nowych możliwościach dyskutowali goście panelu „Równy Biznes. Jakie wartości warto dziś promować?” w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Zysk nie jest najważniejszy

– Zarówno nasi pracownicy, jak i klienci są częścią społeczności, która na co dzień walczy z nierównościami. Czy to kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby z innych krajów, emigranci – to my jako pracodawcy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12875

Wydanie: 12875

Spis treści

Zamów abonament