Wydatna pomoc dla biur podróży
AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.
Cyfrowa transformacja wraz z wykorzystaniem technologii sztucznej inteligencji nieuchronnie i nieodwołalnie zmienia obraz branży turystycznej. Według Statista globalny rynek sztucznej inteligencji w tym sektorze został wyceniony na 81,3 mld USD w 2022 r., a do 2027 r. osiągnie wartość 423,7 mld USD. – Sztuczna inteligencja może dać ogromne korzyści jako wsparcie w analizie danych, pomóc w planowaniu i zarządzaniu ryzykiem. Oczywiście nad całością musi czuwać specjalista. AI traktujemy nie w kategorii zagrożenia, lecz jako pomocnego partnera, który pozwoli pracować efektywniej i odciąży z tych obowiązków, które można mu bez obaw powierzyć. Mamy na to konkretne procedury określone przez DERTOUR Group, której jesteśmy częścią – stwierdza Kamila Kępińska, kontroler finansowy w EXIM Tours Polska.
Podróżni coraz rzadziej odwiedzają biura podróży, aby zarezerwować loty lub znaleźć zakwaterowanie, bo linie lotnicze i firmy turystyczne zastępują ludzkich konsultantów wirtualnymi agentami. Chatboty to konkretne korzyści. Chatbot wdrożony przez linie lotnicze KLM Royal Dutch Airlines przeprowadza 10 tys. rozmów dziennie, co skraca średni czas oczekiwania na rozmowę z 15 do 2 minut....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta