Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podała PESEL, pieniędzy nie odzyska

04 października 2024 | Prawo co dnia | Nadia Senkowska

Klientka banku, która podała fałszywemu konsultantowi swój PESEL i straciła oszczędności, nie odzyska ukradzionych pieniędzy. Sąd uznał, że klienci nie mogą „rozdawać” swoich danych, a kiedy zostaną oszukani – żądać od banków zwrotów.

Sąd Rejonowy w Gdyni oddalił powództwo klientki banku po tym, jak w wyniku oszustwa straciła ona środki zgromadzone na swoim koncie. Doszło do tego po telefonie fałszywego konsultanta banku (wyświetlał się numer istniejącej infolinii; co ważne kobieta nie korzystała z usług tego banku).

Poinformował on ją, że na prowadzonym przez nią...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12993

Wydanie: 12993

Spis treści
Zamów abonament