Rewolucja w obsłudze klientów
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością dla firm z wielu branż – od handlu, przez finanse, po telekomunikację.
Do 2028 r. światowe wydatki na AI mają wzrosnąć ponaddwukrotnie, osiągając 632 mld dol. – prognozuje firma doradcza IDC. Zaawansowane algorytmy są coraz częściej wykorzystywane nie tylko w procesach produkcyjnych, ale też w obsłudze klienta.
– Firmy, które potrafią wykorzystać AI w obsłudze klienta, zyskają przewagę konkurencyjną, oferując bardziej spersonalizowane, szybkie i efektywne usługi. Kluczem jest znalezienie równowagi między automatyzacją a osobistym podejściem oraz pamiętaniem o etyce i bezpieczeństwie danych – podkreśla Jacek Gralak, menedżer zajmujący się AI w TT PSC.
AI dla wszystkich
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością. Dotyczy to praktycznie wszystkich branż. I tak na przykład w finansach AI nie tylko wspiera monitorowanie podejrzanych transakcji, ale też zwiększa bezpieczeństwo poprzez wykrywanie prób oszustw, co przekłada się na wyższe zaufanie klientów.
– My w Vercomie wykorzystujemy AI do szczegółowej analizy ruchu klientów, co pomaga w wykrywaniu niepokojących działań, takich jak próby przejęcia kont, a tym samym w blokowaniu cyberataków. Dodatkowo, nasza technologia AI automatycznie generuje strony docelowe na podstawie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta