Legimi straciło 5 proc. abonentów
Próbująca zmienić sposób rozliczania z kontrahentami platforma z e-książkami ujawniła skalę strat spowodowaną zmianą oferty dla czytelników. Dostawcy czekają na audyt, który obiecał im prezes spółki. Kto go przeprowadzi?
Zarząd Legimi ujawnił, co oznacza „nieznacząca” zmiana liczby subskrybentów. Platforma przyznała, że w miesiąc straciła kilka procent abonentów za sprawą zmiany oferty i awantury z wydawcami książek i ich pośrednikami. Audyt, który Legimi im obiecało, ma się niedługo zacząć. Nie wszyscy są jednak zadowoleni.
Mniej chętnych
– Na chwilę obecną nie zauważamy znaczącej zmiany liczby naszych subskrybentów – zapewniał Mikołaj Małaczyński, jeden z założycieli i prezes Legimi, w październiku. Tak odpowiadał na pytania „Parkietu” po tym, jak platforma z e-książkami podała, że wprowadzi słynny już Katalog Klubowy, czyli ofertę, w której za publikacje części wydawnictw użytkownicy muszą dopłacić około 15 zł za sztukę. Wcześniej wszystkie książki w formie elektronicznej abonenci mieli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta