Jesteśmy bardzo elastyczną firmą
Dzięki technologiom możemy szybko podejmować decyzje. Elastyczność pomaga nam w razie potrzeby skorygować kurs – mówi Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka i dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Żabka na co dzień operuje we współpracy z wieloma dostawcami, z przedsiębiorcami, którzy prowadzą wasze sklepy. Jak z pana punktu widzenia wygląda koniunktura w Polsce?
Żabka to dziś sieć ponad 11, 5 tysiąca sklepów i rozbudowany ekosystem współpracy – zarówno z dostawcami, jak i przedsiębiorcami, którzy prowadzą nasze placówki. Ocena koniunktury wymaga jednak szerszego spojrzenia. Na obecne warunki gospodarcze wpłynęły dwa „czarne łabędzie”, wyjątkowe wydarzenia – pandemia Covid-19 oraz wojna w Ukrainie – które w istotny sposób zmieniły sposób funkcjonowania firm i oczekiwania konsumentów.
Dzięki temu, że od lat inwestujemy w nowoczesne technologie i rozwój organizacji, byliśmy w stanie szybko dostosować się do nowych realiów. W czasie pandemii podjęliśmy decyzję o przyspieszeniu ekspansji – dziś rocznie otwieramy ponad 1000 nowych sklepów. Nasza strategia koncentruje się na tworzeniu realnej wartości dla klienta, a to właśnie ona okazuje się kluczowa w czasach niepewności....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
