Pożegnanie z papierowym awizo
Podejmując się naprawy Poczty i stworzenia z niej nowoczesnej oraz dostosowanej do potrzeb współczesnego klienta firmy, obecny zarząd za jeden z ważnych celów postawił sobie wyeliminowanie papierowego awizo. Usługi takie jak e-Polecony czy e-Doręczenia, czyli elektroniczne odpowiedniki tradycyjnej korespondencji, zyskują coraz większą popularność.
Poczta Polska to firma z blisko 500-letnią tradycją. Posiadając placówkę w każdej gminie, dociera do obywateli z listami, paczkami oraz przekazami pieniężnymi – np. emeryturami. Firma cieszy się wysokim zaufaniem społecznym, a w tym roku listonosze znaleźli się wśród najbardziej szanowanych zawodów według badań SW Research. Jednocześnie Poczta to także awizo – bez wątpienia największy, ciągnący się od lat problemem wizerunkowy tej państwowej spółki.
Podejmując się naprawy Poczty i stworzenia z niej nowoczesnej i dostosowanej do potrzeb współczesnego klienta firmy, obecny zarząd za jeden z ważnych celów postawił sobie wyeliminowanie papierowego awizo. Usługi takie jak e-Polecony czy e-Doręczenia, czyli elektroniczne odpowiedniki tradycyjnej korespondencji, zyskują coraz większą popularność zarówno wśród klientów firmowych, jak i indywidulanych.
Elektroniczna korespondencja tak samo ważna jak papierowa
Wiele dziedzin naszego życia przenosi się do sieci. Również załatwianie spraw urzędowych. Świadczy o tym chociażby popularność aplikacji mObywatel, platformy ePUAP czy Internetowego Konta Pacjenta.
Do tych usług od 1 stycznia 2025 roku dołączył system e-Doręczeń. Osoby fizyczne czy przedsiębiorcy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
