Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samochód musi przejechać przez Internet

26 września 2000 | Moje Auto | ZZ
źródło: Nieznane

TECHNOLOGIE

Coraz większe znaczenie elektronicznego biznesu w przemyśle motoryzacyjnym

Samochód musi przejechać przez Internet

RYS. MICHAŁ KORSUN

ZBIGNIEW ZWIERZCHOWSKI

Przemysł samochodowy zawsze był jednym z głównych "motorów" gospodarki, teraz staje się siłą napędową gospodarki elektronicznej. Powstały wielkie internetowe rynki, giełdy, sieci zaopatrzenia, z których korzysta przemysł motoryzacyjny; rośnie liczba aut sprzedawanych za pośrednictwem Internetu.

Producentów aut i wyrobów dla przemysłu samochodowego w Polsce ta fala internetowej gospodarki również nie ominie - przekonywali organizatorzy konferencji "Motoryzacja 2001".

Od niedawna działają w kraju pierwsze internetowe salony samochodowe i liczba sprzedanych za ich pośrednictwem aut nie jest jeszcze zbyt wielka (jaka dokładnie, nie wie nawet Polska Izba Motoryzacji). Jednak nie do tego tylko sprowadza się wykorzystanie Internetu w motoryzacji - twierdzili przedstawiciele firm QAD Polska, IBM Polska oraz Polskiej Izby Motoryzacji. Teraz najważniejsze rzeczy dzieją się lub powinny dziać w przemyśle, w relacjach business-to-business, tym bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2123

Spis treści
Zamów abonament