Ważny trafny wybór
- imprezy targowe V-IX 2004 Ważny trafny wybór
Prezentować swoją ofertę na targach czy też pieniądze przeznaczyć na inną formę reklamy i promocji? To często dylemat właścicieli małych i średnich firm. Zwłaszcza że udział w takich imprezach jest kosztowny, a nakłady rzadko można szybko przeliczyć na konkretne zyski. Eksperci radzą - na targi warto jechać, ale trzeba je dobrze wybrać.
Alojzy Kuca związany z Polską Korporacja Targową uważa, że targi, które w obecnej formule działają od blisko wieku, powstały przede wszystkim właśnie na potrzeby małych i średnich firm i najlepiej służą drobnej przedsiębiorczości. Umożliwiają prezentację wyrobów, zwłaszcza nowości. To miejsce do nawiązania bezpośrednich kontaktów z nabywcami. A także dobra okazja do zebrania informacji o konkurencji, zapoznania się z jej propozycjami. Wielkie firmy wynajmują do badań rynkowych specjalistów, drobni mogą porównać swoją ofertę z propozycjami innych z tej branży właśnie na targach.
Udział w targach często okazuje się korzystny nie tylko dla przedsiębiorstw, które szukają odbiorców swoich produktów. To także miejsce, gdzie mali i średni producenci kupują surowce, a właściciele sklepów zaopatrują się w towar do handlu.
Wybór
...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta