Więcej informacji i szacunku
Więcej informacji i szacunku
TP SA WYŁĄCZY TELEFON PO 45 DNIACH
Jeśli klient nie zapłacił rachunku w terminie, to po 15 dniach (jak zapewnia TP SA) dzwoni do niego pracownik Telecentrum Windykacyjnego (TW) i przypomina o upłynięciu terminu. Następnie ok. 28 dnia po terminie płatności wysyła wezwanie do zapłaty. Jeśli nie przynosi to skutku, ok. 39 dnia po raz drugi dzwoni pracownik TW. Przypomina o zapłaceniu rachunku oraz informuje, że Telekomunikacja wyłączy telefon jednostronnie (czyli zablokuje połączenia wychodzące), jeśli rachunek nie zostanie uregulowany. Może tak zrobić po ok. 45 dniach, licząc od terminu ustalonego do zapłaty rachunku. Na kolejnym etapie windykacji TP SA korzysta z usług wyspecjalizowanej firmy windykacyjnej, która kontaktuje się z dłużnikiem telefoniczne i pisemne (jak znów zapewnia TP SA), aby skłonić go do uregulowania należności. Jeśli nadal nie daje to skutku, po ok. 96 dniach TP SA wyłącza telefon dwustronnie. Następnie w 136 dniu rozwiązuje umowę z klientem. Sprawa trafia do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta