Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak sprzedać marzenia

01 października 2004 | Dobra firma | MW
źródło: Nieznane

POMYSŁ NA BIZNES

Temat tygodnia

Jak sprzedać marzenia

  • Wymagania prawne i organizacyjne
  • Zezwolenie
  • Ubezpieczenie
  • Wybraliśmy dobrą niszę
  • Zbyt duża konkurencja

rys. Rafał Piekarski Rynek biur turystycznych jest trudny. Osoba inwestująca w tego typu działalność powinna mieć pomysł, który wyróżni ją z tłumu usługodawców. Takim pomysłem może być na przykład lansowanie lokalnych atrakcji regionu, w którym zamierza działać właściciel biura

Największe możliwości oferuje turystyka specjalistyczna, oparta na atrakcjach regionu. Mało jest firm, które organizowałyby spływy kajakowe czy oglądanie ptaków. A i jakość firm, które to organizują, pozostawia czasem sporo do życzenia - ocenia Andrzej Hulewicz, wiceprezes Mazurkas Travel.

Tego typu turystyka to szansa zwłaszcza dla firm z małych miasteczek i wsi. W każdym regionie znajdzie się ciekawy obiekt, w którym można organizować konferencje czy biesiady dla firm, albo park narodowy, w którym można robić wycieczki. Sporo jest w Polsce rzek na spływy kajakowe, nie wszędzie turyści mają łatwy dostęp do wypożyczalni rowerów.

Trzeba umieć odnaleźć atrakcje własnego regionu i mieć pomysł, jak je wykorzystać. Taka firma może potem nawiązać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3345

Spis treści
Zamów abonament