Jak sprzedać marzenia
Temat tygodnia
Jak sprzedać marzenia
- Wymagania prawne i organizacyjne
- Zezwolenie
- Ubezpieczenie
- Wybraliśmy dobrą niszę
- Zbyt duża konkurencja
rys. Rafał Piekarski Rynek biur turystycznych jest trudny. Osoba inwestująca w tego typu działalność powinna mieć pomysł, który wyróżni ją z tłumu usługodawców. Takim pomysłem może być na przykład lansowanie lokalnych atrakcji regionu, w którym zamierza działać właściciel biura
Największe możliwości oferuje turystyka specjalistyczna, oparta na atrakcjach regionu. Mało jest firm, które organizowałyby spływy kajakowe czy oglądanie ptaków. A i jakość firm, które to organizują, pozostawia czasem sporo do życzenia - ocenia Andrzej Hulewicz, wiceprezes Mazurkas Travel.
Tego typu turystyka to szansa zwłaszcza dla firm z małych miasteczek i wsi. W każdym regionie znajdzie się ciekawy obiekt, w którym można organizować konferencje czy biesiady dla firm, albo park narodowy, w którym można robić wycieczki. Sporo jest w Polsce rzek na spływy kajakowe, nie wszędzie turyści mają łatwy dostęp do wypożyczalni rowerów.
Trzeba umieć odnaleźć atrakcje własnego regionu i mieć pomysł, jak je wykorzystać. Taka firma może potem nawiązać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta