Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lakierowana wizytówka dla klientów

01 października 2004 | Dobra firma | kż

SERWIS

Komu zlecić wydrukowanie folderu lub ulotki i ile to kosztuje

Lakierowana wizytówka dla klientów

  • Ile trzeba zapłacić
  • Oferta wybranych firm
  • Opinie klientów
Foldery, ulotki, teczki katalogowe czy kalendarze z logo firmy pomagają w kształtowaniu wizerunku. Pozwalają też w niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć z ofertą do potencjalnego klienta. Bardzo ważna jest jakość ich wykonania, zarówno pod względem merytorycznym, jak i plastycznym.

Usługi poligraficzne świadczą drukarnie, agencje reklamowe i inne firmy pośredniczące. Jeśli chcemy zamówić projekt i wykonanie folderu czy ulotki, możemy skorzystać z usług jednej firmy, na przykład agencji reklamowej, która wykona projekt i przekaże go do drukarni, z którą współpracuje.

- Firmy zazwyczaj chętnie korzystają z usług firm wydawniczo-reklamowych, które znają rynek poligraficzny i dokonają najkorzystniejszego wyboru drukarni - mówi Jerzy Świerad z firmy Elkam z Białegostoku.

Innym rozwiązaniem jest znalezienie drukarni z własnym studiem graficznym, która zapewni pełną obsługę. Jednak kompleksowe wykonanie usługi może być droższe niż wynajęcie grafika, a później znalezienie na własną rękę drukarni.

Wybierając firmę, która przygotuje dla nas...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3345

Spis treści
Zamów abonament